Callcenter werk uitbesteden

Callcenter inschakelen of telefoonservice gebruiken verhoogt zakelijk rendement…

En tegelijk zelf meer tijd overhouden voor de leuke kanten van Ondernemen & Privé! ;-)

Kantencontact is belangrijk werk en de eerste kennismaking doorslaggevend! Maar tegelijk is bellen tijdrovend werk en niet ieders favoriete bezigheid. Zowel inbound bellen als outbound marketing kan goed uitbesteed worden aan een professioneel callcenter met goed trackrecord!

Nieuwe klanten bereiken en bestaande relaties onderhouden is echt een vak. Met de juiste boodschap en intonatie – uit uw naam – gaan zij met het juiste belteam aan de slag.

Zo zijn er ervaren callcenter medewerkers voor:

  • Klanten werving
  • Klantenservice of helpdesk
  • Update van uw database
  • Marktonderzoek

Waarbij in het geoptimaliseerde belscript onderscheid gemaakt wordt tussen call agents gespecialiseerd in B2b, B2C en C2C contact. Uw boodschap komt helder geformuleerd en scherp over.

Bedenk eens wat dit voor jullie business zal betekenen… Je hebt niets te verliezen dus probeer het nu gewoon uit, geef postcode in en ontvang snel voorstellen per email!

CALLCENTER OFFERTES AANVRAGEN:

“Zelf de kracht van een call agent of heel callcenter ervaren en omzet verhogen!”

Callcenter offerte aangevraagd? Zet ter promotie ook het internet in via online marketing!
Optimaliseer administratie, incasso, belastingadvies, software, schoonmaak en overige>>

Tip ook je vrienden!Share on LinkedInTweet about this on TwitterShare on Google+Share on FacebookEmail this to someone